Shop Mobile More Submit  Join Login
The Legend Of Luna by Flare-Chaser The Legend Of Luna by Flare-Chaser
Explore the land of Hyru... I mean Equestria, to help save Zel... DAMMIT

Play as Lin...Spike... GRrrr. I'm Done
Add a Comment:
 
:iconlordlink19:
LordLink19 Featured By Owner Feb 27, 2015  Student General Artist
Korra emote eww WTF plz  Now that's just confusing.
Reply
:iconbulbaderp:
Bulbaderp Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist General Artist
Sycamore: Don't go near her.
Spike:Why?
Sycamore: You are not her type.
Reply
:icon4scarface4:
4ScarfAce4 Featured By Owner Oct 20, 2013  Hobbyist Writer
And defeat Ganon ... no. Discord? Sombra? Disbra? Somcord? Disbradorf?
Reply
:iconink-25:
Ink-25 Featured By Owner May 19, 2015
all of them!
Reply
:iconnosnibor0909:
Nosnibor0909 Featured By Owner Mar 14, 2014
i rather think discord
Reply
:iconbonesatellite:
BoneSatellite Featured By Owner Oct 19, 2013
I've never been interested enough to play the Zelda games, but am interested in it as a popular high fantasy universe, like Middle Earth or Hyborea. This, however, would totally get me to play every single one.
Reply
:iconrockmannutty:
RockManNutty Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist Artist
I'd complain about it not being Rarity, but as we have learned in the world of fan art and fan fiction, Link gets paired with pretty much anyone.
Reply
:iconbb-k:
BB-K Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol, nice parody. :)

And I can see the Triforce.
Reply
:iconelementof-loyalty:
ElementOf-Loyalty Featured By Owner Oct 17, 2013  Hobbyist Artist
:iconmolunaplz:-"IT BURNS US"!
Reply
:iconkaylegendz:
KayLegendZ Featured By Owner Oct 17, 2013  Student Digital Artist
No Rarity :c
Sad Spike is sad.
Reply
:iconzeoxdragon:
zeoxdragon Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist Artist
yep, Luna dont make sense
Reply
:iconflare-chaser:
Flare-Chaser Featured By Owner Oct 18, 2013  Student Digital Artist
I don't see Rarity as Princess Zedla :3
Reply
:iconflare-chaser:
Flare-Chaser Featured By Owner Oct 18, 2013  Student Digital Artist
Zelda* dammit lol
Reply
:iconwolffeimer:
Wolffeimer Featured By Owner Oct 17, 2013
this deserve to bee a fanfic XD
Reply
:iconstonehot316:
StoneHot316 Featured By Owner Oct 17, 2013  Hobbyist Artist

OH BUCK YES!

ZELDA (MY CHILDHOOD) + PONIES = HFIUYWGVRIUWIYGKUERWEHWLGEKHVWLKGEWVLEG

Reply
:icongutterfly-da-gangsta:
Nevah played much of da Zelda gamez, think da only one I played wuz Majora's Mask.

Regardless awesome pic homie! Spike iz da best Hero of Time dat we coulda asked fo'! And da cutest one too!

:iconmlpspikeplz:
Reply
:iconflare-chaser:
Flare-Chaser Featured By Owner Oct 18, 2013  Student Digital Artist
Yeah! Spike is Badass
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 17, 2013
Image Size
1.6 MB
Resolution
1500×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,189
Favourites
74 (who?)
Comments
17
Downloads
4
×